يکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

افزایش طول عمر تابلو چلنیوم

بهترین روش های افزایش طول عمر تابلو چلنیوم

در این مقاله از سایت آپادانا لایت به بررسی این موضوع که بهترین روش های افزایش طول عمر تابلو چلنیوم چیست پرداخته ایم.

تابلوهای چلنیوم یکی از بهترین تابلو ها برای بخش های تبلیغاتی می باشد. لذا این تابلوهای تبلیغاتی دارای کیفیت و دوام بسیار بالایی است. اما این کیفیت و دوام بالا همواره مورد سوال بسیاری از افراد بوده و هست. توجه داشته باشید که متریال به کار رفته در این تابلو ها در طول عمر آنها بسیار تاثیر گذار می باشد. لذا اگر کیفیت متریال بالا نباشد، ممکن است طول عمر پایین بیاید. توجه داشته باشید محیطی که تابلو در آن وصل می شود بر طول عمر آنها تاثیر گذار می باشد‌ لذا از لحاظ آب و هوایی باید به این نکته توجه داشته باشید که هر چقدر آب و هوا گرم و یا سرد یاشد ممکن است عمر تابلو چلنیوم شما کاهش یابد. در کل باید بگوییم که در مقابل باد، آفتاب، نور، باران و… عمر این تابلوها پایین خواهد آمد. در ادامه دوام قسمت های مختلف تابلوهای را مورد بررسی قرار می دهیم.

چگونه می توان طول عمر تابلو چلنیوم را افزایش داد

در کل می‌ توان گفت که برای افزایش طول عمر تابلو چلنیوم کارهای متفاوتی وجود دارد. برای افزایش طول عمر این تابلو ها استفاده از تابلوهای چلنیوم الماسی و یا کریستالی یکی از بهترین راه ها می باشد. لذا استفاده از این تابلوهای چلنیوم باعث می‌ شود که تابلوهای چلنیوم در تمامی شرایط آب و هوایی در مقابل آب و هوا مقاوم باشد. پس اگر شما از این تابلوهای چلنیوم در محیط های مثل خوزستان و یا محیط های گرمسیر استفاده می کنید بهتر است که از تابلوهای الماسی کریستالی استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که برای نصب تابلوهای چلنیوم در ابتداء کیفیت آن را در نظر بگیرید. لذا هر چقدر که کیفیت ساختاری و جنسی که برای آن ها مورد استفاده قرار می دهید بالاتر باشد و عمر آنها بالاتر می‌ رود. پس سعی کنید در صورتی که هزینه کافی برای خرید یک تابلو چلنیوم با کیفیت بالا و جنس های درجه یک را ندارید دست نگه دارید تا زمانی که بتوانید یک تابلو چلنیوم با کیفیت را خریداری کنید تا عمر آن بالاتر رود

بررسی طول عمر بدنه تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم در گرما ماندگاری بسیار بالایی ندارد در مقابل رطوبت هم آسیب پذیر می باشد و شما به راحتی نمی توانید از آن درون همه‌ مکان ها تا استفاده کنید. پس بهتر است که از کالاهای مقاوم در برابر گرما، سرما و رطوبت استفاده کنید. خوب است که بدانید این تابلوها اگر جنس ضد رطوبت داشته باشند قابلیت شستشو را دارند. همین موضوع باعث می‌ شود که شما به راحتی آن را تمیز کنید. پس نتیجه میگیریم با توجه به دارا بودن قابلیت شستشو دیگر نگران زنگ زدگی و پوسیدگی این تابلوها نخواهید بود‌. اگر متریالی که برای ساخت این تابلو ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد با کیفیت باشد در برابر زنگ زدگی کاملاً مقاوم می‌ باشد و همین موضوع باعث شده که طول عمر بدنه تابلوهای چلنیوم افزایش یابد.

بررسی طول عمر نورپردازی تابلو چلنیوم

لامپ هایی که برای تابلوهای چلنیوم مورد استفاده قرار می‌ گیرد از نمونه لامپ های اس ام دی است. این لامپ ها به عنوان یکی از بخش‌های مهم معرفی می‌ شود‌. لامپ های اس ام دی کیفیت فوق العاده ای را دارند و در مصرف برق و انرژی کاهش ایجاد می‌کند و از سایر نمونه های لامپ ها دوام بسیار بالایی را دارند. طول عمر آنها کاملاً بالا و با کیفیت می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که در صورت استفاده از این لامپ‌ها شما طول عمر تابلو چلنیوم را افزایش خواهید داد و از آسیب رساندن به بنیه مالی خود جلوگیری خواهد کرد. لذا در صورت استفاده از سایر لامپ ها امکان پایین آمدن عمر لامپ های تابلو چلنیوم شما وجود خواهد داشت و با استفاده از لامپهای اس ام دی که در نمونه های مختلف خطی نواری ریسه ای و بلوکی موجود می باشند عمر نورپردازی تابلو چلنیوم خود را افزایش دهید.

بحث پایانی

در پایان می‌ توان گفت که تابلوهای چلنیوم با توجه به شرایط محیطی و البته جنسی که شما برای تابلوهای خود در نظر می‌گیرید متفاوت می‌ باشد. اگر شما در خوزستان زندگی کنید مطمئنا تابلو شما عمر پایین تری خواهد داشت. به این نکته باید توجه داشته باشید که هر تابلوی چلنیوم یک عمری دارد و این عمر بستگی به تعمیر و نگهداری که شما از این تابلوها انجام می دهید دارد. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات کافی را در زمینه عمر تابلو چلنیوم به شما داده باشیم.