چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

ساخت تابلو کامپوزیت با استفاده از حروف برجسته

ساخت تابلو کامپوزیت با استفاده از حروف برجسته

نقش برجسته یکی از مراحل تهیه انواع بیلبورد می باشد، کسب و کارها برای تبلیغ برند و محصولات خود از بیلبورد استفاده می کنند.

ساخت تابلو کامپوزیت با استفاده از حروف برجسته : نقش برجسته یکی از مراحل تهیه انواع بیلبورد می باشد، کسب و کارها برای تبلیغ برند و محصولات خود از بیلبورد استفاده می کنند. و زمانی که صحبت از ایجاد یک برند تجاری از طریق تبلیغات می شود. بیلبوردها ابزار مهمی هستند.

استفاده از این تابلوها یک ترفند بازاریابی برای جلب دید بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر است.در واقع این یک راه عالی برای جلب توجه خوانندگان است. این باعث می شود که آنها بیشتر از تبلیغات شما بخوانند. زمانی که می خواهید تبلیغات خود را موفق کنید مطمئن شوید که از فونت، اندازه، رنگ و فاصله درست استفاده می کنید. همین جزئیات کوچک می تواند تفاوت بین موفقیت یا شکست تبلیغ شما باشد.

شاید این سوال در ذهن شما باشد که چگونه انواع حروف تخته سیاه را تهیه و درست کنیم؟ با ما همراه باشید تا شما را با انواع حروف برجسته و مراحل ساخت آنها راهنمایی کنیم.

بیشتر بخوانید: تابلو چلنیوم در تهران

انواع حروف برجسته در بیلبوردها

انواع حروف برجسته در تابلوهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد و هر نوع از مواد مختلفی ساخته می شود که در این قسمت به معرفی انواع حروف برجسته می پردازیم:

حروف برجسته پلاستیکی

پلکسی گلاس برای ساخت حروف برجسته پلاستیکی استفاده می شود. اگرچه استفاده از پلاستیک باعث افزایش نوردهی شخصیت ها می شود. اما یکی از بزرگترین ایرادات این فونت ها این است که از زاویه جانبی قابل خواندن نیستند. علاوه بر این، حروف پلاستیکی مقاومت چندانی ندارند. اگرچه با رعایت استانداردها و مواد با کیفیت بالا می توان مقاومت و دوام را افزایش داد.

حروف برافراشته شیشه نئون

در ساخت حروف نئونی برجسته تابلوسازان با حرارت دادن شیشه خام حروف را شکل می دهند. سپس با گاز نئون پر می شود و هنگامی که جریان الکتریکی از شیشه عبور می کند، پانل را روشن می کند.

بیشتر بخوانید: قیمت تلویزیون شهری

شخصیت های نمادین لاس وگاس

از لامپ های smd برای ایجاد حروف برجسته لاس وگاس استفاده می شود. بنابراین می توان برای هر حرف رنگ های مختلفی در نظر گرفت.

حروف پیکسلی

با فونت پیکسل برجسته می توانید جلوه های نور را برای هر حرف روی برد برنامه ریزی کنید. پیکسل های مورد استفاده برای تولید کاراکترهای برجسته قادر به تولید 16 میلیون رنگ هستند. از این پیکسل ها می توان به عنوان پس زمینه تابلوهای سلنیومی و نئونی پلاستیکی نیز استفاده کرد.

حروف چلنیوم

یکی از پرکاربردترین حروف برجسته در تابلو مغازه ها چلنیوم می باشد که حروف برجسته چلنیوم شبیه پلاستیک می باشد. اما در تولید به جای پلکسی از آلومینیوم استفاده می کند. به همین دلیل علاوه بر زیبایی از دوام و ماندگاری بالاتری نیز برخوردار است.

حروف برجسته فلزی

حروف برجسته ساخته شده از فلز به نام بد نیست بدانید در گذشته نورپردازی تابلوهای فلزی مغازه امکان پذیر نبود اما اکنون با روش های مدرن. این امکان استفاده از نورپردازی با این علائم را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اجاره تلویزیون شهری

حروف برجسته فولادی

استفاده از استیل در تولید حروف برجسته مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به دوام و ماندگاری بالا، ضد مارک و ضد زنگ اشاره کرد. و ظاهر زیبا همچنین نسبت به سایر مواد مورد استفاده برای حروف برجسته نیاز به نگهداری کمتری دارد. برای ساخت صفحات آهنی از صفحات نقره یا طلا استفاده کنید. پنل استیل طلایی به دلیل ظاهر زیبا و براقش در بازار بسیار محبوب است.

جنس بالای حروف محدب الگو پلکسی گلاس و نورگیری از طریق لامپ های smd می باشد.

حروف برجسته مخملی

این حروف را می توان از ترکیب مواد مختلف از جمله سلنیوم، پلکسی، فلز، فولاد و پلاستیک تهیه کرد.

تاکید بر خلاء

حروف برجسته، خلاء شکل می گیرند، گرم می شوند و شکل می گیرند. همچنین از پمپ مکنده برای قالب گیری و سه بعدی سازی آن استفاده می کند.

حروف برجسته آلومینیومی

حروف برجسته آلومینیومی توسط ورق آلومینیوم یا فولاد ساخته می شوند. از پانل های پی وی سی نیز به عنوان پس زمینه استفاده می شود.

حروف برجسته سه بعدی

حروف برجسته سه بعدی با استفاده از حرارت و دستگاه لترپرس ایجاد می شوند.

شاید از نظر ظاهر حروف لبه سوئدی. آنها شبیه چلنیوم هستند اما بسیار متفاوت هستند به عنوان مثال از ورق های آلومینیومی با رنگ های مختلف برای تولید لبه های برجسته سوئدی استفاده می شود. اما در ساخت فونت چلنیوم او از رول های چلنیوم استفاده می کند که در رنگ های متنوع موجود نیست. لبه کلنیوم در فاصله چند میلی متری در حروف قرار دارد. اما در پنل لبه سوئدی سنگ مرمر آلومینیوم را لمس می کند و دقیقا بالای حرف می نشیند. از جمله مواد مورد استفاده در تولید حروف مرزی سوئدی. می توانیم در مورد آهن صحبت کنیم. قطعات کریستال، توپ های شیشه ای، و الگوهای مختلف.

نامه مطرح یونولیت

حروف برجسته یونولیتی با حروف فشرده و ظریف Unilith ایجاد شده است. همچنین می توان آن را با استفاده از رنگ های اکریلیک و رنگ های پلاستیکی رنگ آمیزی کرد.

حروف پانچ

منظور از پانچ سوراخ ایجاد شده روی ورق است. در تولید این فونت اریب حروف در فواصل و قطرهای مختلف پانچ می شوند و اشکال هندسی متفاوتی دارند. در لبه نامه برای زیبایی کار و دیده نشدن لامپ در قسمت سوراخ شده قطر پانچ باید در نظر گرفته شود. چگالی پانچ و قطر لبه پانچ

حروف رینکی

در حروف برجسته، لبه های کار به صورت حلقه بریده شده و نورپردازی به گونه ای تنظیم شده است که علاوه بر قسمت بالای حروف، همچنین از لبه قابل مشاهده است

حروف برجسته ماشینی

حروف برجسته حروفی هستند که با دستگاه مخصوص آبکاری می شوند. از جمله ماشین هایی که برای تولید این حروف استفاده می شود می توانیم در مورد آبکاری فانتاکروم یا مخملی صحبت کنیم.

لوستر حروف بلند

این حروف از ترکیب فولاد ضد زنگ طلا، کروم و نقره ساخته شده اند. علاوه بر این، لبه حروف از شیشه کریستال براق ساخته شده است، در حالی که پشت آن با فولاد ضد زنگ طراحی شده است، برای نورپردازی از لامپ های smd استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: قیمت خدمات چاپ و تبلیغات

سخن نهایی

اگر به تازگی کسب و کاری را راه اندازی کرده اید یا به دنبال سود بیشتر هستید، در اولین قدم باید مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید. روش های مختلفی برای تبلیغ وجود دارد. یکی از بهترین و موثرترین راه ها نصب تابلوهای ویترین و مغازه ها می باشد. زیرا ساخت حروف و تابلوهای برجسته از موادی با کیفیت متفاوت ساخته می شود.