يکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

تفاوت تابلو کامپوزیت و چلنیوم

تفاوت تابلو کامپوزیت و چلنیوم

تفاوت تابلو کامپوزیت و چلنیوم چیست؟ مزایا و ویژگی های هرکدام چگونه است؟

تابلوسازی یکی از صنایع تبلیغاتی است. یکی از راه های سالم و موثر تبلیغات استفاده از تابلوهای شهری است. با ساخت بیلبوردها، فروش محصولات و بازاریابی کسب و کار جدید رونق خواهد گرفت.

تابلوسازی یکی از پرطرفدارترین مشاغل در اکثر کشورهاست. صنعت نقاشی ایران قدمتی طولانی دارد. این صنعت امروزه بسیار پیشرفته است. در صنعت تابلوسازی باید راه های جدیدی برای جذب مشتری و کار با کیفیت وجود داشته باشد.

بیشتربخوانید: خرید تابلو چلنیوم در تهران

مزایای تابلو چلنیوم

تخته های چلنیوم مزایای زیادی دارند. استفاده از تخته سزیوم بهترین گزینه برای تبلیغات است. پانل های بریلیوم علاوه بر مزایای فوق دارای خواص بی نظیری نیز می باشند. این ویژگی ها تخته های چلنیوم را نسبت به سایر تخته ها خاص تر میکند.

پنل های سزیمی کیفیت خوبی دارند. این پنل ها در برابر نور خورشید، گرما و سرما مقاوم هستند. به دلیل استفاده از نوارهای اسفنجی دایره ای در کنار صفحه بریلیوم، گرد و غبار و آب داخل صفحه و حروف بریلیوم نمی نشیند.

در یک طرف حروف برجسته روکش نایلونی وجود دارد. روکش نایلونی حروف را تا آخرین مراحل نصب براق و بدون خش نگه می دارد.

پس از نصب، نصاب پوشش نایلونی را جدا می کند. لامپ های SMD برای روشن کردن فضای داخلی حروف بریلیوم با طول عمر بیشتر و هزینه کمتر استفاده می شود. چراغ های smd خاموش نمی شوند و نور را از دست نمی دهند.

این لامپ ها منبع روشنایی حروف بوده و ضد آب هستند. چراغ های smd دارای 5 سال گارانتی بدون افت رنگ و کیفیت می باشند.

پانل چلنیوم با حروف برجسته

پنل چلنیوم از آن دسته پنل هایی است که از فونت های برجسته استفاده می کند. به لطف استفاده از این حروف برجسته، پنل زیبایی و جذابیت خاصی دارد. قیمت مناسب این تابلو باعث محبوبیت بسیاری از صاحبان مشاغل و مشتریان شده است.

ماده اصلی مورد استفاده برای پنل های بریلیوم آلومینیوم است که به صورت مرحله ای به پانل های آلومینیومی آینه ای برای حروف برجسته و لبه های پانل ها برش داده می شود. به دلیل جذابیت خاص این تابلو برای کارهای تبلیغاتی مانند تابلوهای شرکت های مختلف، سازمان های مختلف، تابلوهای ورودی مراکز خرید و مراکز خرید و ... استفاده می شود.

یکی از موثرترین راه ها برای تبلیغ محصولات خود استفاده از تخته های سلنیومی است. اندازه حروف برجسته روی صفحه بریلیوم 9.7 سانتی متر و 11 سانتی متر است. تخته در انواع رول سلنیومی در رنگ ها و طرح های مختلف تولید و به فروش می رسد. پیشنهاد: قیمت تابلو کامپوزیت

مزایای استفاده از پانل های کامپوزیت

مواد کامپوزیت سبک وزن هستند

یک پانل کامپوزیت بسته به ضخامت آن تقریباً 5 تا 8 کیلوگرم وزن دارد.

دگرگونی

پانل های کامپوزیت را می توان با استفاده از ابزارهای مختلف در زوایای تا 135 درجه تشکیل داد. سایت هایی مانند تخته های چوبی ساخته شده از سنگ و سیمان این قابلیت را ندارند.

تنوع طرح و رنگ

پانل های کامپوزیت در طرح ها و رنگ های متنوعی موجود است، به عنوان مثال کامپوزیت ها در طرح هایی مانند چوب، سنگ، استیل و ... در بازار موجود است که آن را به اولین انتخاب پنل برای مشتریان تبدیل می کند.

مقاومت مواد کامپوزیت در برابر آتش

مقاومت این کامپوزیت در برابر آتش بستگی به استفاده از آن به عنوان یک ماده نسوز در ساخت دیوارهای خارجی دارد.

مقاوم در برابر تمامی شرایط آب و هوایی

مواد کامپوزیت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مانند نور مستقیم خورشید و باران اسیدی بسیار مقاوم هستند.

تعویض پنل

مواد کامپوزیت را می توان بر اساس اندازه در تخته های مختلف مونتاژ کرد و اگر هر تخته ای از کار بیفتد و آسیب ببیند تا از خراشیده شدن کل تصویر کامپوزیت جلوگیری شود، تخته آسیب دیده با یک برد جدید جایگزین می شود.

نیازی به تمیز کردن نیست

پانل های کامپوزیت به لطف PVDF گرد و غبار زیادی را جذب نمی کنند و با جذب مقدار کمی گرد و غبار سطح کامپوزیت در اولین بارندگی به حالت اولیه باز می گردد.

پیشنهاد: قیمت تابلو چلنیوم در تهران

سخن نهایی

در این مقاله قصد داشتیم برای هر نوع پنل چلنیوم و پنل کامپوزیت تعاریف تخصصی ارائه دهیم و تفاوت آنها را بررسی کنیم. تابلوسازی یکی از مشاغل مهم و تاثیرگذار در صنعت تبلیغات است.

در واقع، تعداد کمی از کسب و کارها تبلیغات را به روش هایی غیر از نصب تابلوها در نظر می گیرند.

این بدان معناست که صاحبان مشاغل مختلف هنگام شروع تبلیغات، اجرا و نصب پنل های جلو، ورودی، سازه یا لایت باکس و سپس اجرای تبلیغات را به روش های دیگر در نظر می گیرند.