چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

خدمات تابلو سازی

خدمات تابلو سازی

خدمات تابلوسازی آپادانا لایت در تهران یکی از بهترین شرکت ها برای ارائه تابلوسازی و خدمات است.

یکی از ابزارهای تبلیغاتی که حتی پس از گذشت چندین دهه همچنان با بازار پر رونقی مواجه است، بیلبورد است.

این صنعت تبلیغات همواره به عنوان یکی از پیشروترین صنعت تبلیغات و یکی از بهترین و مطلوب ترین ابزارهای تبلیغاتی مطرح بوده است.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چگونه این نوع تبلیغات می تواند تاثیر زیادی داشته باشد؟

بیلبوردها به دلیل ویژگی های خاص خود از جمله اندازه بسیار بزرگ، طراحی فوق العاده و ... معمولا حافظه بصری مخاطب را هدف قرار می دهند و نام برند مورد نظر تبلیغ شده را همیشه (برای مدت طولانی) در ذهن مخاطب نگه می دارند.

اما برای بهره مندی از این تاثیر بی نظیر بر روی مخاطب، درک نکات مهم در اصول تصویرسازی ضروری است.

گروه صنعتی آپادانا لایت برای کمک به شما در امر سفارشات حرفه ای و تخصصی، اطلاعات مفیدی در زمینه اصول ساخت تابلو ارائه می دهد.

مهمترین اصول ساخت تابلو

زمانی که تبلیغات بخشی از تلاش های همه جانبه افراد برای ارائه محصولات و خدمات باشد، درک انتخاب های مناسب و کاربردی آن ها بسیار مهم خواهد بود.

برای بهره مندی از بیلبوردهای موثر و مقرون به صرفه در بازار رقابتی، قبل از سفارش و ساخت تابلو باید نکات زیر را درک کنید. مهمترین اصول تولید تابلو عبارتند از:

طراحی صنعت لوگو

یکی از مهمترین اصول و به نوعی اولین قدم در جلب توجه مخاطبان، انتخاب طرح ایده آل و مناسب برای تابلوی شما است.

بنابراین با توجه به اصل تابلوسازی می توان گفت طراحی تابلوهای تبلیغاتی مهمترین و بدیع ترین در بین آنهاست. به جرات می توان گفت: امروزه استفاده از این گونه تابلوها بر تمامی انواع تبلیغات موثر حاکم است و یکی از جنبه های مهم حوزه تبلیغات محسوب می شود.

با توجه به تاثیر بسیار زیادی که اصول طراحی می تواند بر جذابیت بصری و همچنین کیفیت یک تابلو داشته باشد، آگاهی از این اصول هنگام سفارش یا خرید تابلو تبلیغاتی بسیار مهم است.

همانطور که می دانید تابلوها یک رسانه تبلیغاتی منحصر به فرد و متمایز محسوب می شوند که می توانند چشم انداز تبلیغاتی فوق العاده ای را برای برند شما فراهم کنند.

اما از آنجایی که این نوع پانل ها در معرض شرایط آب و هوایی مختلف قرار دارند، بدون مواد مناسب به راحتی آسیب می بینند.

گروه صنعتی آپادانالایت ارائه کننده بهترین خدمات تابلوساری در تهران می باشد برای مشاهده نمونه کارها به سایت ما مراجعه کنید.

پنل بریلیوم

به جرات می توان گفت یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع تابلوها برای مصارف مختلف، استفاده از صفحات بریلیوم است.

این تابلوها یکی از مدرن ترین و شیک ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی هستند و به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود مانند:

استفاده از حروف درشت و جذاب، نورهای متنوع، رنگ های مختلف و ... مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است که این نوع تابلوها در انواع مختلفی وجود دارند. انواع صفحات بریلیوم ساده، چلنیوم مکس، چلنیوم ستاره ای، صفحات کریستالی، بریلیم الماسی، تالیم پانچی و ... به دلیل خواص ویژه مورد استفاده بسیاری از مصرف کنندگان قرار می گیرد.

از مزایای این تابلوها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جذابیت بصری فوق العاده آنها
  • بهترین مصرف برق
  • پخش شدن نور به طور مساوی
  • نصب و راه اندازی آسان

تخته پلکسی گلاس:

پلکسی گلاس یکی از انواع پانل هایی است که توانسته است بخش بزرگی از صنعت تولید پانل های بزرگ را به خود اختصاص دهد. این نوع تابلو بهترین نوع تابلو تبلیغاتی محسوب می شود و از مواد مرغوب و بادوام ساخته شده است.

در تولید این گونه پانل ها از سبک های اصلی استفاده می شود که هر کدام می توانند تاثیر بسزایی در کیفیت تولید این گونه پانل ها داشته باشند.

از سبک های مورد استفاده برای تولید این گونه پانل ها می توان به کنشکاف اشاره کرد.

  1. سبک کنشکاف: در این سبک لبه حروف دارای فرورفتگی سه میلی متری است و لایه رویی پنل پلکسی قبل از اینکه با اعمال حرارت به هم وصل شوند در این فرورفتگی قرار می گیرد.
  2. سبک مرز هندی: در این سبک حروف بدون هیچ گونه برآمدگی یا شیار روی لایه رویی مونتاژ می شوند.

طراحان خلاق با به کارگیری ایده های جدید خود توانایی منحصر به فرد خود را در طراحی چنین پانل هایی در سبک های مختلف نشان دادند.

بنابراین امروزه این نوع پانل ها را می توان به روش های مختلف محقق کرد و همچنین می توان به جذابیت آنها پی برد.

پیشنهاد: خدمات تعمیر تابلو 

تم پلانک

متن و تصویر یکی از قدرتمندترین ابزارها در تبلیغات موثر است که با ترکیب این دو می توانید نقش مهمی در ایجاد انواع تبلیغات جذاب و منحصر به فرد داشته باشید.

اگر می خواهید حس طبیعی و جذابی را در محل کار خود ایجاد کنید، انتخاب پانل های ترمووود هرگز کمتر از ظرافت نبوده است. مزایای بزرگ چنین تابلوهایی عبارتند از:

  • وزن بسیار سبک و ایده آل، در مقایسه با انواع دیگر پانل ها دارای عایق حرارتی در برابر عوامل مختلف جوی پایدار است
  • مقاومت بسیار بالایی دارد
  • ماندگاری طولانی
  • در طول تولید و استفاده از مواد شیمیایی استفاده نمی شود

هیچ کس نمی تواند زیبایی پانل های ترمووود را پنهان کند. بنابراین، امروزه از آنها برای ظاهر طبیعی، انعطاف پذیری بالا و دوام طولانی مدت استفاده می کنند.

سخن نهایی

یکی از فاکتورهای مهم در هنگام انتخاب، سفارش و خرید انواع پنل قیمت آنهاست. افزایش یا کاهش قیمت پانل تابلو به طور مستقیم یا غیرمستقیم به برخی عوامل تعیین کننده بستگی دارد.