دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

انواع تابلو چلنیوم + تعمیر، نصب و اجرا

انواع تابلو چلنیوم + تعمیر، نصب و اجرا

تعمیر، نصب و اجرای انواع تابلو چلنیوم توسط کارشناسان مجرب و حرفه ای ما در آپادانالایت در کمترین زمان

تابلو چلنیوم صفحاتی از کلاف های چلنیومی است که در سایزهای 7، 9 و 11 سانتی متر در بازار موجود است. طراحی و اجرا شده است.

برای ساخت لبه ها از غلتک های سزیومی و برای ساخت رویه حروف برآمده سزیمی از پلکسی شفاف در رنگ های مختلف به ویژه طلایی، مشکی و نقره ای استفاده می شود.

پیشنهاد: تولید تابلو چلنیوم در آپادانالایت

چلنیوم چیست و چه کاربردی دارد؟ 

سزیم در واقع نوعی فلز آلیاژ آلومینیوم است که درخشندگی فلز را به ارث می برد و انعطاف پذیری بالایی دارد و در بسیاری از صنایع از جمله تابلوسازی برای ساخت حروف برجسته سزیمی استفاده می شود.

به حروفی اطلاق می شود که رویه آن ها از پلکسی گلاس و لبه های حروف با رول سلنیوم طراحی شده است و در اندازه های 7 و 9 و 11 سانتی متر ضخامت دارند.

انواع تابلو چلنیوم

چلنیوم ساده

این نوع پانل ها به رنگ آبی ساده و بدون طرح و نقش خاصی ساخته می شوند. آنها به دلیل رنگ های زیبا و سطوح صاف خود بسیار چشم نواز هستند و اغلب به عنوان پانل های تزئینی در دکوراسیون استفاده می شوند. قیمت این پنل در بین پانل های چلنیوم ارزان ترین است.

چلنیوم با الگوی گیاه شناسی

این نوع پانل ها دارای نقوش و نقش های گیاهی هستند که بر روی سطح پانل حک شده یا نقاشی شده اند. نقوش گیاه شناسی اغلب شامل گل، برگ و شاخه است که زیبایی و زندگی را به نقاشی ها می بخشد.

چلنیوم با نقش های حیوانی

در این نوع نقاشی از نقوش و نقوش حیوانات استفاده می شود. پرندگان، ماهی ها، جانوران آبزی، خزندگان و دیگر الگوهای حیوانات روی سطح پانل دیده می شوند.

چلنیوم با طراحی انسانی

این گونه نقاشی ها شامل طرح ها و نقوش مربوط به مردم و فرهنگ بشری است. می‌توانید طرح‌هایی از افراد، چهره‌ها، شکلک‌ها و نمادهای فرهنگی را در پنل سزیوم ببینید.

طراحی آبشار چلنیوم

این نوع نقاشی نقوش و طرح های آبشار و آب روان را نشان می دهد. این طرح ها مربوط به طبیعت و آرامش است و به تابلوهای چلنیوم جذابیت و هیجان می بخشد.

چلنیوم با نقوش هندسی

در این نوع پانل ها از طرح ها و نقوش هندسی مانند خطوط، مثلث و قاب استفاده می شود. این طرح ها زیبایی و ساختار خاصی به تابلو می بخشد.

پیشنهاد: نمونه کارهای تابلو چلنیوم حروف استیل

مزایای ساخت تابلو چلنیومی

شاید بپرسید چرا این تابلوهای نمایش اینقدر محبوب هستند و افراد زیادی از آن برای معرفی کسب و کار خود استفاده می کنند؟

این به دلیل ویژگی های مثبت این نوع لوگو فروشگاهی است. از آنجایی که صفحه بریلیوم از آلومینیوم ساخته شده است، زیبایی استیل و دوام آلومینیومی را دارد.

البته مزایای پانل های سلنیوم به این مشکل محدود نمی شود. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای قابلیت ضد زنگ می باشد.
  • پانل های سلنیوم دارای ثبات رنگ و دوام بالایی هستند.
  • مقاوم در برابر سرما، مقاوم در برابر حرارت، مقاوم در برابر آفتاب است و خراب نمی شود.
  • این پنل ها در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم هستند.
  • پانل های سلنیومی حتی با آب و مواد شوینده به راحتی تمیز می شوند.
  • در رنگ های متنوعی عرضه می شود و می توانید پنل هایی را به رنگ دلخواه سفارش دهید.
  • کاراکترهای برجسته ساخته شده از این ماده عمر طولانی و مقاومت خوبی دارند.
  • پانل های سزیمی را می توان در طرح ها و اندازه های مختلف ساخت.
  • چراغ های led یا smd استفاده شده مصرف برق بسیار کمی دارند.
  • ظاهر این برند می تواند برای مدت طولانی در ذهن افراد باقی بماند که کمک شایانی به معرفی و ارتقای شرکت ها می کند.

طراحی تابلو چلنیومی:

دو راه برای ساخت حروف برجسته وجود دارد. روش اول روش دستی است که پانل ساز با دست لبه ها را شکل می دهد. در واقع تمام مراحل ساخت با دست انجام می شود. البته پلکسی گلاس روی تخته با دستگاه لیزر برش داده می شود. این روش بیشتر از سایرین در بین سازندگان تابلو محبوبیت دارد.

در روش دوم از ماشین های اتوماتیک برای خم شدن و شکل دادن به لبه های تخته استفاده می شود. همچنین تمامی برش ها، خطوط و زوایا با کمک ماشین آلات بدون دخالت انسان انجام می شود.

پیشکسوتان و پانل سازهای قدیمی کمتر به این روش ساخت پانل های سلنیومی علاقه دارند. زیرا این افراد فکر می کنند ساخت پانل های سزیوم یک هنر است و باید توسط پانل سازان هنرمند انجام شود.

سخن نهایی 

به طور کلی نقاشی‌های بریلیوم که در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی وجود دارند، به‌عنوان قطعات تزیینی و تزیینی در دکوراسیون منزل و به‌عنوان آثار هنری مورد توجه هنرمندان و هنردوستان استفاده می‌شوند. این تابلوها به دلیل زیبایی و خلوص ماندگار بوده و به عنوان یکی از نمادهای هنری شرق آسیا شناخته می شوند.

برای سفارش انواع تابلو چلنیوم ( ساده، پانچ، لبه سوئدی، حروف پلاستیک، حروف کریستال) با کارشناسان مجرب ما در در آپادانا لایت تماس بگیرید.